Condiţii de garanţie

Produsul a fost fabricat cea mai mare atenţie şi a fost controlat înainte de expediere.

Pentru scaunele din gama ECONOLINE şi LORIKA, producătorul oferă o garanţie de 24 de luni de la data vânzării. Pentru scaunele din gama CLASSIC şi KLIMASTAR, producătorul oferă o garanţie de 60 de luni de la data vânzării.

Condiţia pentru acordarea garanţiei prelungite la scaune (CLASSIC şi KLIMASTAR) constă din reviziile periodice anuale la scaune şi de executarea intervenţiilor de întreţinere, de reparaţie şi de înlocuire a pieselor defecte. Prima revizie trebuie executată după cel mult 2 ani de utilizare a scaunului.

Condiţia pentru acordarea garanţiei la scaune (ECONOLINE şi LORIKA) constă din reviziile periodice anuale la scaune şi de executarea intervenţiilor de întreţinere, de reparaţie şi de înlocuire a pieselor defecte.

Garanţia nu se raportează la componentele scaunului supuse uzurii curente – tălpi de alunecare, rotile, uzura de suprafaţă a şezuturilor, a spătarelor şi a celorlalte componente şi a accesoriilor acestora).

Garanţia nu poate fi aplicată pentru scaune care nu au lizibilă sau care au lipsă eticheta de evidenţă.

Garanţia nu se raportează la defecte cauzate în mod intenţionat sau de activităţi care nu sunt compatibile cu utilizarea normală a scaunelor. Încărcarea maximă a scaunelor este de 120 kg.

Garanţia nu poate fi aplicată în caz de defecte cauzate de o montare incorectă sau de intervenţii neautorizate asupra componentelor individuale ale produsului.

Garanţia nu poate fi aplicată în caz de defecte cauzate de apă, murdărie, curăţare neadecvată sau în caz de nerespectare a instrucţiunilor de curăţare şi de întreţinere a produsului.

Garanţia nu se raportează la scaunele care sunt utilizate atunci când prezintă un defect.

Garanţia nu se raportează la defecte la baze şi pistoane, cauzate de verificări neglijente a stării de uzură şi funcţionalitate a tălpilor de alunecare şi a rotilelor.

Intervenţiile de mentenanţă în cadrul reparaţiilor în garanţie sunt gratuite, cu condiţia ca scaunul să fie trimis la reparaţie la sediul companiei din Olomouc. Lorika nu este responsabilă de defectele apărute în timpul transportului, dacă acest transport este asigurat de către client.

Intervenţiile de mentenanţă în cadrul reparaţiilor în garanţie, executate la client, sunt contra cost.

Mentenanţa în garanţie se execută numai la scaunele livrate de firma Lorika.

Reparaţiile în garanţie şi în afara garanţiei sunt executate la un termen prestabilit.

Lorika nu este responsabilă de eventualele daune sau răniri cauzate de utilizarea scaunului.